НА ЗАЈЕЧАРСКИМ ПРУГАМА
 
Broj 1011 Godina XLVIII Beograd, 15. avgust 2013.
PROČITANO PUTA.

ИСТОЧНА СРБИЈА
„Швеђанке” посустају

Путнички саобраћај у Зајечару, од укупно седам, ослоњен је на четири дизелмоторне гарнитуре серије 710, које уз једну нову дизел моторну гарнитуру серије 711 из Ниша превозе путнике пругама источне Србије. Након пожара на једној од гарниутура и слања друге на редован периодични ремонт и укључивања треће на пар возова 2710/2711 за деоницу Зајечар Пожаревац Београд, остале су четири гарнитуре које су у експлоатацији без прекида. Тако се дешава да и неки банални кварови, као што је квар на вакуум пумпи тоалета у једној од гарнитура, могу да поремете саобраћај и доведу до отказивања возова.

Било је, кажу, много лакше док није саобраћао воз за Пожаревац, односно Београд. Он сада редовно иде, али због времена путовања и не баш повољног реда вожње има знатно мање путника од очекиваног броја, који би оправдао његово постојање. С друге стране, та линија „везује“ једну ганринтуру серије 710, па се дешава да се због непланираног „испадања“ неке од преосталих гарнитура откаже воз на пругама од Зајечара ка Нишу, Бору или Неготину, где има више путника и где су возови део свакодневице многих житеља околних места.
Дваедесет четворочасовна експлоатација ових гарнитура поред проблема са одржавањем, од хигијене до технике, доноси и потешкоће везане за неке неопходне интервенције које се одлажу. Обзиром да су се одлично показале по речима путника и железничара, Зајечарци се прибојавају да „швеђанке“ оваквим темпом неће издржати до пристизања нових возних средстава на ово подручје.

АУТОР ТЕКСТА
Жарко Ристић

LATINIČNI TEKST

ISTOČNA SRBIJA
„Šveđanke” posustaju

Putnički saobraćaj u Zaječaru, od ukupno sedam, oslonjen je na četiri dizelmotorne garniture serije 710, koje uz jednu novu dizel motornu garnituru serije 711 iz Niša prevoze putnike prugama istočne Srbije. Nakon požara na jednoj od garniutura i slanja druge na redovan periodični remont i uklјučivanja treće na par vozova 2710/2711 za deonicu Zaječar Požarevac Beograd, ostale su četiri garniture koje su u eksploataciji bez prekida. Tako se dešava da i neki banalni kvarovi, kao što je kvar na vakuum pumpi toaleta u jednoj od garnitura, mogu da poremete saobraćaj i dovedu do otkazivanja vozova.

Bilo je, kažu, mnogo lakše dok nije saobraćao voz za Požarevac, odnosno Beograd. On sada redovno ide, ali zbog vremena putovanja i ne baš povolјnog reda vožnje ima znatno manje putnika od očekivanog broja, koji bi opravdao njegovo postojanje. S druge strane, ta linija „vezuje“ jednu ganrinturu serije 710, pa se dešava da se zbog neplaniranog „ispadanja“ neke od preostalih garnitura otkaže voz na prugama od Zaječara ka Nišu, Boru ili Negotinu, gde ima više putnika i gde su vozovi deo svakodnevice mnogih žitelјa okolnih mesta.
Dvaedeset četvoročasovna eksploatacija ovih garnitura pored problema sa održavanjem, od higijene do tehnike, donosi i poteškoće vezane za neke neophodne intervencije koje se odlažu. Obzirom da su se odlično pokazale po rečima putnika i železničara, Zaječarci se pribojavaju da „šveđanke“ ovakvim tempom neće izdržati do pristizanja novih voznih sredstava na ovo područje.

AUTOR TEKSTA
Žarko Ristić



VAŠ KOMENTAR , PREDLOG , SUGESTIJU , NAPOMENU .... NAPIŠITE OVDE

Komentari

Trenutno nema komentara.

Dodajte komentar

*Polja koja treba popuniti
(neće biti objavljeno)
 
Bold Italic Underline Strike Code Quote Insert line Bullet list Numeric list Link Email Image Video
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
 
PITANJE: Ukucajte obrnutim redosledom:456
 
Unesite odgovor na PITANJE :
 
Obavestite me o novim komentarima putem e-maila.