НА ЗАЈЕЧАРСКИМ ПРУГАМА
 
Broj 1004 Godina XLVIII Beograd, 15. oktobar 2013.
PROČITANO PUTA.

ВОЗНИМ СРЕДСТВИМА У ЗАЈЕЧАРУ НЕОПХОДНО СЕРВИСИРАЊЕ
Сви прописи испоштовани - поласци отказани

На пругама зајечарског железничког чвора од пет турнуса, због недостатка возних средстава, отказана су два, а у дану када смо боравили у Зајечару чак три турнуса су остала само на графиконима. Популарне „швеђанке“, којима Тимочани, приписују заслугу за опстанак путничког саобраћаја дошле су до границе када им је сервисрање неопходно. Једна по једна дизел-моторна гарнитура серије 710 испада из саобраћаја, а да сервисирање оних које су ушле у тај процес није решено до краја. Сви законски и други прописи при избору ремонтера су испоштовани. Да ли су тада постављени критеријуми били реално достижни за оне који су посао преузели све је озбиљније питање.
Дизел моторне гарнитуре 710-004 и 710-008 чекају ремонтера, фирму из Пријепоља, јер су њихови дизел мотори у гаранцији након обављених интервенција. Гарнитура 710-010 вози задње километре пробног продужења, после редовне оправке са 700 на 850 хиљада километара, одлуком Управног одбора од 23. августа 2012. године. Ван строја је и нова дизел моторна гарнитура 711-011 набављена из Русије, која саобраћа на овом подручју, и која, такође, у Нишу чека ремонт. Све ово изазвало је отказивање возова. Зајечарци се уплашено питају шта ће бити са „швеђанкама“ и хоће ли издржати до неких нових поузданих возних средстава на овим пругама.

АУТОР ТЕКСТА
Жарко Ристић


LATINIČNI TEKST

VOZNIM SREDSTVIMA U ZAJEČARU NEOPHODNO SERVISIRANјE
Svi propisi ispoštovani - polasci otkazani

Na prugama zaječarskog železničkog čvora od pet turnusa, zbog nedostatka voznih sredstava, otkazana su dva, a u danu kada smo boravili u Zaječaru čak tri turnusa su ostala samo na grafikonima. Popularne „šveđanke“, kojima Timočani, pripisuju zaslugu za opstanak putničkog saobraćaja došle su do granice kada im je servisranje neophodno. Jedna po jedna dizel-motorna garnitura serije 710 ispada iz saobraćaja, a da servisiranje onih koje su ušle u taj proces nije rešeno do kraja. Svi zakonski i drugi propisi pri izboru remontera su ispoštovani. Da li su tada postavlјeni kriterijumi bili realno dostižni za one koji su posao preuzeli sve je ozbilјnije pitanje.
Dizel motorne garniture 710-004 i 710-008 čekaju remontera, firmu iz Prijepolјa, jer su njihovi dizel motori u garanciji nakon obavlјenih intervencija. Garnitura 710-010 vozi zadnje kilometre probnog produženja, posle redovne opravke sa 700 na 850 hilјada kilometara, odlukom Upravnog odbora od 23. avgusta 2012. godine. Van stroja je i nova dizel motorna garnitura 711-011 nabavlјena iz Rusije, koja saobraća na ovom području, i koja, takođe, u Nišu čeka remont. Sve ovo izazvalo je otkazivanje vozova. Zaječarci se uplašeno pitaju šta će biti sa „šveđankama“ i hoće li izdržati do nekih novih pouzdanih voznih sredstava na ovim prugama.

AUTOR TEKSTA
Žarko Ristić



VAŠ KOMENTAR , PREDLOG , SUGESTIJU , NAPOMENU .... NAPIŠITE OVDE

Komentari

Trenutno nema komentara.

Dodajte komentar

*Polja koja treba popuniti
(neće biti objavljeno)
 
Bold Italic Underline Strike Code Quote Insert line Bullet list Numeric list Link Email Image Video
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
 
PITANJE: Ukucajte obrnutim redosledom:456
 
Unesite odgovor na PITANJE :
 
Obavestite me o novim komentarima putem e-maila.