НА ЗАЈЕЧАРСКИМ ПРУГАМА
 
Broj 1021-1022 Godina XLIX Beograd, 31. januar 2014.
PROČITANO PUTA.

СТАНИЦА ГРЉАН
Адекватан простор за смештај цеви за „Јужни ток”

Руководство зајечарског железничког чвора предложило је да станица Грљан буде место где ће са Дунава железницом бити допремљено око 80.000 тона цеви за део гасовода „Јужни ток“ кроз источну Србију. Довољан број колосека у овој станици, велика слободна површина неоходна за постављање одговарајућих дизалица и смештање огромних цеви између пруге и пута, важан су предуслов за почетак великог посла у овом делу Србије. За железничаре је најважније да пруга и станични колосеци буду припремљени у складу са високим транспортним критеријумима, јер је и најмање оштећење цеви недопустиво.

Највећа брига Тимочана је, међутим, пруга Прахово пристаниште - Грљан и велики број трулих прагова, а ако буде прихваћена сугестија да се цеви овде и складиште, неопходно ће бити и обављање грађевинских радова на станичним колосецима како би се посао обавио најквалитетније, а саобраћај несметано одвијао.

Зајечарци очекују да ће посао везан за градњу гасовода „Јужни ток“ знатно изменити слику железничке инфраструктуре. Велики посао од државног значаја „погураће“ неопходну ревитализацију и радове на које се овде чека прилично дуго. Железничари немају дилему да ће их овај посао, који својим значајем превазилази националне оквире, мотивисати да покажу шта и колико могу.

АУТОР ТЕКСТА
Жарко Ристић


LATINIČNI TEKST

STANICA GRLjAN
Adekvatan prostor za smeštaj cevi za „Južni tok”

Rukovodstvo zaječarskog železničkog čvora predložilo je da stanica Grlјan bude mesto gde će sa Dunava železnicom biti dopremlјeno oko 80.000 tona cevi za deo gasovoda „Južni tok“ kroz istočnu Srbiju. Dovolјan broj koloseka u ovoj stanici, velika slobodna površina neohodna za postavlјanje odgovarajućih dizalica i smeštanje ogromnih cevi između pruge i puta, važan su preduslov za početak velikog posla u ovom delu Srbije. Za železničare je najvažnije da pruga i stanični koloseci budu pripremlјeni u skladu sa visokim transportnim kriterijumima, jer je i najmanje oštećenje cevi nedopustivo.

Najveća briga Timočana je, međutim, pruga Prahovo pristanište - Grlјan i veliki broj trulih pragova, a ako bude prihvaćena sugestija da se cevi ovde i skladište, neophodno će biti i obavlјanje građevinskih radova na staničnim kolosecima kako bi se posao obavio najkvalitetnije, a saobraćaj nesmetano odvijao.

Zaječarci očekuju da će posao vezan za gradnju gasovoda „Južni tok“ znatno izmeniti sliku železničke infrastrukture. Veliki posao od državnog značaja „poguraće“ neophodnu revitalizaciju i radove na koje se ovde čeka prilično dugo. Železničari nemaju dilemu da će ih ovaj posao, koji svojim značajem prevazilazi nacionalne okvire, motivisati da pokažu šta i koliko mogu.

AUTOR TEKSTA
Žarko Ristić



VAŠ KOMENTAR , PREDLOG , SUGESTIJU , NAPOMENU .... NAPIŠITE OVDE

Komentari (1)

Nalazite se na: STANICA GRLjAN Adekvatan prostor za smeštaj cevi za Južni tok
Gravatar
Alen Ognjen Randjelovic kaže...
Daj Boze da moze da dodje i prodje kod nas svih 650 hiljada tona.
Evo , ako treba , moze istovar i u Vrazogrncu da se radi, ako se isplati.
Posao , dajte nam posao i radicemo. 12 sati na poslu je 12 sati , imalo posla ili ne , mi moramo biti na dezurstvu.
9th February 2014 8:49pm
Stranica 1 od 1

Dodajte komentar

*Polja koja treba popuniti
(neće biti objavljeno)
 
Bold Italic Underline Strike Code Quote Insert line Bullet list Numeric list Link Email Image Video
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
 
PITANJE: Ukucajte obrnutim redosledom:456
 
Unesite odgovor na PITANJE :
 
Obavestite me o novim komentarima putem e-maila.